THE BITCH IS BACK!

Jaop , ni hörde rätt. Jag är tillbaka. För gott? Nja, inte säkert. Men vi får se. Har hoppat fram och tehbaka mellan bloggar de senaste året; ccooliing.blogg.se, absolutfinaste.blogg.se, ballastejao.blogg.se, tiepamandah.blogg.se. Ja typ dom. har säkert glömt någon! HAHA. Jag är inte på bra humör. Men byter nog mest tillbaka pga att jag saknar dom gamla tiderna. Massa skit har hänt. Och vår klass är inte densamma, synd! Lite saker har hänt på senaste tiden!

- Jag blev tsm med Allewander.
- Strulade med Fredde medans jag var tsm med Allewander.
- Jag och Allewander gjorde slut (en månad efter jag strulat med Fredde..)
- Jag och Fredde blev tsm.
- Jag och Fredde gjorde slut.

Aa, just nu mår jag skit. Men får stöd av dom underbaraste. De som mest hjälp är nog Matilda och Sebbe, helt klart :) men nu ska jag fixa design och så. Sha så länge!


Kommentarer
Postat av: lillsyrran

haha,vilken toppendag;)

ne,stackars dig:(



:( :'(

2011-10-30 @ 22:52:36
Postat av: anton söööt Quist

kolla in bloggen, fett nice asso!! puss

2011-10-31 @ 13:35:25
URL: http://http://storstadsbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0