Förlåååt!

Min data hade inge batteri och laddarn var hos mamma som var i england, vad jobbigt va? Så jag kunde inte blogga för jag hade data/mobil förbud .. faila på ett prov. så jag har pluggat hela lovet. synd om mig eller hur!? sen de sista dagarna knarka jag Sims 3 (aa) jag hade inget bättre för mig. I morgon ska jag till Cosmonova HAHA , ska dra till Linnéa innan. vi ska vara vid lummergången 08.40 så jag kommer till linnea lite tidigare , hon bor ju där för er som inte visste. så ska vara hos henne klockan 8 typ :) idag var en rolig dag som vanligt sen ... ;D
Lästid, lånade en ny bok. "Ta på mig" ^^
Spanska, vi kolla på någon dålig film om Sydamerika. tydligen är det mycket knark i Colombia , Amanda till Matilda "Kan vi åka dit? ;D" HAHA, fett nice ^^
Idrott, spelade Spökboll faktiskt kul för en gångs skull. Jag, Melinda och Julia hade en pakt , vi skulle vara kvar sist. Julia var den enda som lyckades tre gånger i rad ;D
SO, vi kollade på någon film om gudar, alla garva åt den ;D
Lunch, det var panerad fisk(?) jag och julia åt mkt. Sen satt vi och ba :
J: Hej jag heter Julia och jag har jack
M & L: Hej Julia!
J: Mina föräldrar hade jack så jag antar att det gått i arv
A: Första steget är att prata om jacket , andra steget är att bli av med jacket
M: Den har facebook!


Hahahahha! Sen gick vi ut och hade snöbollskrig i värmen ;D Med typ Johan, Hampus, Emil, Fredde och Alex ;D vi ägde dom steenhåårt! :D

Matte, jag gick ut hela tiden, och sjöng, störde fredde och kollade facit..
Svenska, jobbade lite och sen så gick jag runt och stalkade sebbe ;d
Sen på vägen hem pratade jag med sebbe i tele ..
det var min fina dag.

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0