Fel av mig!

Jag hittade LITE bilder ifrån livet då pea existera ;D och då jag inte visste vad pea var, BILDBOMB ;D

cpad bild på matilda och mig HAHAHHAH

bild på mig från i somras ;D

mina finaste ben påväg till Ung 08 ;)

bild på finaste flickorna Julia och Linnéa

skit gammal bild på mig och finaste julia

ngn gång jag slagga hos matilda, det var kallt nog att ha tjocktröja men varmt nog att ha shorts ? xD

verkligen fin bild på linnea ;)

jätte fin bild på mig (; typ dagen då jag och matilda skulle träffa ***** ^^

bild på julia, tror det var när vi hade orientering ;D

någon fredag ;) (klippte bort mitt ansikte för ser moongoo ut)

evas kalas i fyran ? ^^

ännu en fredag , inte så länge sen !

jag och matilda tror jag ? i typ femman

oscar och jag, ser jag inte typ lite sur ut :-O


jag på något hotell vid kolmården ;D

HAH omg, skolavslutning något år ;D

lite bilder var det inte ;) men men<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0